Despre proiect
Poluarea apelor
Stiri
Pentru un rau curat
Galerie foto
Forum
Cine se implica
Informatii utile
Contact
Despre Romtelecom

Romtelecom se implică activ în bunul mers al societăţii româneşti, această atitudine fiind parte a politicii sale de responsabilitate socială. Compania a susţinut constant în ultimii ani câteva proiecte de anvergură, considerând că problemele majore ale societăţii româneşti pot fi soluţionate numai printr-un efort comun, la care compania este datoare să se alăture.

Înca din 2005, Romtelecom este un partener activ în acţiunea de ecologizare a Deltei Dunării derulată de Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta  prin colectarea şi reciclarea deşeurilor din această zonă.


Romtelecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din România, a trecut printr-un amplu proces de transformare în ultimii ani, făcând faţă cu success provocării de a deveni un operator eficient şi de a dezvolta un portofoliu de servicii adiţionale serviciilor sale tradiţionale de telefonie fixă.


Deţinută în proporţie de 54,01% de OTE şi 45,99% de statul român, Romtelecom a avut evoluţia naturală a foştilor operatori monopolişti din toată lumea, după liberalizarea pieţei de telecomunicaţii din România, în ianuarie 2003. Această evoluţie a însemnat pierderea terenului de către telefonia fixă, dar şi creşteri masive, de peste 300% de la un an la altul, pe noile domenii de activitate, precum date şi Internet broadband sau televiziune digitală. De asemenea, Romtelecom a devenit şi furnizor de produse IT, în special pentru clienţii companiei, prin servicii ca Cyber Host, cel mai sigur centru de găzduire de date din România. La sfârşitul anului 2007, Romtelecom a avut o bază stabilă de clienţi pentru telefonie fixă, de aproximativ 3 milioane de clienţi, peste 360 000 de clienţi pentru Internetul broadband şi aproape 400 000 pentru televiziunea digitală. 


În 2007, compania s-a repoziţionat pe piaţă şi a creat un department dedicat relaţiei cu clienţii companiei. Noul departament deserveşte o varietate mare de clienţi, de la micro-întreprinderi la corporaţii multinaţionale. Romtelecom se schimbă în bine – îşi schimbă reţeaua, care este acum una dintre cele mai avansate din Europa de Est şi Centrală, îşi schimbă ofertele, pentru a fi cât mai aproape de nevoile clienţilor săi, îşi schimbă modul în care interacţionează cu clienţii săi.